Пошуковий запит: (<.>A=Байрачний О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
|
1. |
Ніколаєнко В. В. Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / В. В. Ніколаєнко, О. В. Байрачний // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 1. - С. 76-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_1_20 Зазначено, що вивчення питань, пов'язаних з удосконаленням системи підготовки спортивного резерву у футболі, завжди були та залишаються актуальними та практично значущими. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів у Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проаналізовано зміст і спрямованість навчальних програм підготовки юних футболістів 6 - 11-річного віку в Україні та Нідерландах. Показано низку принципових і системних відмінностей у підходах до формулювання завдань етапу, організації навчання, підбору методів і засобів підготовки. Визначено необхідність внесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику проведення тренувального процесу, педагогічні підходи управління спортивною діяльністю юних футболістів.Розглянуто питання щодо вдосконалення системи багаторічної підготовки футболістів. Мета роботи - здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу (НТП) з футболістами 11 - 18-річного віку в Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проведено порівняльний аналіз змісту та спрямованості НТП з позиції реалізації довготривалої програми підготовки спортивного резерву для професійного футболу. Установлено, що в більшості вітчизняних тренерів відзначається звуження сфери їх впливу, яке зводиться до управління спортивною підготовкою, а не розвитком яскравої індивідуальності. Визначено необхідність внесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику організації й управління спортивною діяльністю юних футболістів.
|
2. |
Ніколаєнко В. В. Організаційно-методичні підходи до побудови навчально-тренувального процесу з футболістами 11–18-річного віку: порівняльний аналіз [Електронний ресурс] / В. В. Ніколаєнко, О. В. Байрачний // Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві. - 2014. - № 2. - С. 79-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fvs_2014_2_20 Зазначено, що вивчення питань, пов'язаних з удосконаленням системи підготовки спортивного резерву у футболі, завжди були та залишаються актуальними та практично значущими. Мета дослідження - здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу на етапі початкової підготовки футболістів у Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проаналізовано зміст і спрямованість навчальних програм підготовки юних футболістів 6 - 11-річного віку в Україні та Нідерландах. Показано низку принципових і системних відмінностей у підходах до формулювання завдань етапу, організації навчання, підбору методів і засобів підготовки. Визначено необхідність внесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику проведення тренувального процесу, педагогічні підходи управління спортивною діяльністю юних футболістів.Розглянуто питання щодо вдосконалення системи багаторічної підготовки футболістів. Мета роботи - здійснити порівняльний аналіз організаційно-методичних підходів до побудови навчально-тренувального процесу (НТП) з футболістами 11 - 18-річного віку в Нідерландах із позицій їх використання в дитячо-юнацькому футболі України. Проведено порівняльний аналіз змісту та спрямованості НТП з позиції реалізації довготривалої програми підготовки спортивного резерву для професійного футболу. Установлено, що в більшості вітчизняних тренерів відзначається звуження сфери їх впливу, яке зводиться до управління спортивною підготовкою, а не розвитком яскравої індивідуальності. Визначено необхідність внесення змін у вітчизняну систему багаторічної підготовки, практику організації й управління спортивною діяльністю юних футболістів.
|
3. |
Ніколаєнко В. Особливості розвитку футболу на сучасному етапі [Електронний ресурс] / В. Ніколаєнко, О. Байрачний // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2012. - № 3. - С. 17-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2012_3_5
|
4. |
Байрачний О. В. Особливості спортивної діяльності футболіста, як один з детермінуючих факторів успішної тренерської діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Байрачний // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт. - 2015. - Вип. 129(2). - С. 90-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPN_2015_129(2)__19
|
5. |
Байрачний О. Аналіз детермінант успішної професійної кар’єри тренера високої кваліфікації (на прикладі футболу) [Електронний ресурс] / О. Байрачний // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2017. - Вип. 10. - С. 8-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2017_10_4
|
6. |
Байрачний О. Психолого-педагогічні аспекти комунікаційних процесів у системі "тренер - юний спортсмен - батьки" (на прикладі футболу) [Електронний ресурс] / О. Байрачний // Фізична культура, спорт та здоров'я нації. - 2018. - Вип. 5. - С. 141-146. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Fkszn_2018_5_25
|
7. |
Бабенко Д. Історичні аспекти розвитку футбольних клубів у незалежній Україні [Електронний ресурс] / Д. Бабенко, О. Байрачний // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2022. - № 2. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2022_2_11
|
8. |
Байрачний О. В. Обґрунтування технології індивідуалізації спеціальної фізичної підготовки арбітрів і асистентів арбітра високої кваліфікації у футболі [Електронний ресурс] / О. В. Байрачний, Т. Г. Чопілко // Спортивна наука та здоров’я людини. - 2021. - № 2. - С. 55-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/spschuh_2021_2_8
|
9. |
Байрачний О. В. Поширення цифрових технологій як фактор впливу на формування та прояв уваги спортсменів-футболістів 15 років [Електронний ресурс] / О. В. Байрачний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 6. - С. 22-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_6_8
|
10. |
Байрачний О. В. Пріоритетність спортивного результату як головний диструктивний фактор в системі підготовки юних футболістів 6-13 років [Електронний ресурс] / О. В. Байрачний // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 8. - С. 16-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_8_4
|
11. |
Байрачний О. В. Роль та значення прийомів зворотного зв'язку в процесі формування самооцінки та впевненості юних футболісті [Електронний ресурс] / О. В. Байрачний, К. П. Зора, С. В. Бойченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2021. - Вип. 8. - С. 19-22. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2021_8_5
|